Conversas in Upominki

Op 19 November had ik mijn eigen conversas. Ondanks dat ik best zenuwachtig was, ging het best goed, en lijken de pijlen nu gericht op de ‘hoe zit het met andere mensen’-vraag.

Vragen die ik niet kon beantwoorden werden door anderen beantwoord en zo was er een interessante dynamiek in de groep. Ik was ook nog even bang dat het gesprek een feministische kant op zou gaan, wat op zich geen probleem was geweest, maar dat is niet het onderwerp waar ik vragen over had.

Zo kwam ik tijdens de conversas achter dat ik niet kan ontkennen dat het onderzoek bij mijzelf gestart is, en dat dat ook mag, maar dat het nu tijd is om met en naar andere mensen te gaan kijken.

Ik heb de hele conversas opgenomen (audio), en ga hier nog een keer rustig naar luisteren.

Er zat wel een meneer bij die aan de volgende spreker vroeg of ze een vrouw of man was. De sufferd.

Plaats een reactie